top of page

Lietošanas noteikumi

FlowMotion SIA, reģistrācijas Nr. 40203558131, juridiskā adrese: Liepu aleja 7, LV2101 Babīte, Mārupes novads, Latvija, turpmāk – FlowMotion – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz pilates nodarbību pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.

1. Vispārīgie noteikumi

Ja klients, izmantojot mājas lapas starpniecību, rezervē un apmaksā pilates nodarbības, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumus, tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas "Patērētāju tiesību aizsardzības likums", Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem "Noteikumi par distances līgumu" u.c.

2. Nodarbību rezervēšana

Mājas lapā pieejamo nodarbību cenas un apraksti ir norādīti blakus katrai nodarbībai.

Lai veiktu rezervāciju, izvēlieties vēlamo nodarbību un laiku, un pievienojiet to savam grafikam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus. Rezervācijas kopējās izmaksas tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet apmaksu, lai pabeigtu rezervāciju.

3. Apmaksas noteikumi

Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Apmaksu iespējams veikt, izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, Maksekeskus AS:

  • Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor

  • Visa/Mastercard karšu maksājumi

NB! Izmantojot internetbankas apmaksas metodi, apstipriniet rezervāciju un noklikšķiniet uz pogas "Atgriezties pie tirgotāja".

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz FlowMotion bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ nebūs iespējams nodrošināt rezervēto nodarbību, klients par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

4. Nodarbību nodrošināšanas noteikumi

Pilates nodarbības tiek nodrošinātas klātienē mūsu studijā, kas atrodas Krišjāņa Valdemāra ielā 27/29, LV1010, Rīga, Latvija. Nodarbības ir pieejamas visiem klientiem, kuri ir veiksmīgi veikuši rezervāciju un apmaksu.

Nodarbību rezervēšana notiek, izmantojot mūsu tiešsaistes rezervācijas sistēmu. Klienti var izvēlēties sev piemērotu nodarbības laiku no pieejamā grafika. Rezervācija tiek uzskatīta par apstiprinātu pēc veiksmīgas apmaksas.

Visas nodevas un nodokļi, kas saistīti ar nodarbību apmaksu, ir iekļauti cenā. Nodarbību cenas tiek parādītas, pirms rezervācijas apstiprināšanas.

Klientiem ir jāierodas studijā vismaz 5-10 minūtes pirms nodarbības sākuma. Ja klients kavē vairāk nekā 10 minūtes, mēs paturam tiesības atteikt dalību nodarbībā bez kompensācijas.

Izņēmuma gadījumos (piemēram, trenera slimības vai neparedzētu apstākļu dēļ) mums ir tiesības pārcelt vai atcelt nodarbību, par to informējot klientu vismaz 2 stundas pirms plānotā nodarbības sākuma. Šādos gadījumos klientam tiek piedāvāta iespēja pārcelt nodarbību uz citu laiku vai saņemt pilnu atmaksu.

5. Atcelšanas un atmaksas noteikumi

Klientam ir tiesības atcelt rezervēto nodarbību bez maksas ne vēlāk kā 24 stundas pirms nodarbības sākuma. Atcelšana, kas veikta mazāk nekā 24 stundas pirms nodarbības, netiek kompensēta, izņemot ārkārtas gadījumus (piemēram, pēkšņa saslimšana), kuri tiek izskatīti individuāli.

Lai atceltu nodarbību, klientam jāizmanto mūsu tiešsaistes rezervācijas sistēma vai jāsazinās ar mums pa e-pastu info@flowmotion.lv.

Ja klients neierodas uz rezervēto nodarbību bez iepriekšēja brīdinājuma, nodarbība tiek uzskatīta par izmantotu un netiek kompensēta.

Gadījumā, ja studija ir spiesta atcelt nodarbību tehnisku iemeslu vai trenera neparedzētas prombūtnes dēļ, klientam tiek piedāvāta iespēja pārcelt nodarbību uz citu laiku vai saņemt pilnu atmaksu.

Abonementu gadījumā:
- Ja klients vēlas atcelt iegādāto abonementu 14 dienu laikā kopš tā iegādes un nav izmantojis nevienu nodarbību, tiek veikta pilna atmaksa.
- Ja abonements ir daļēji izmantots, atmaksa tiek aprēķināta, atskaitot izmantoto nodarbību vērtību pēc vienas nodarbības cenas.

Atmaksas tiek veiktas uz to pašu maksājumu metodi, kas tika izmantota sākotnējam pirkumam, 14 dienu laikā pēc atcelšanas pieprasījuma saņemšanas.

Studija patur tiesības atteikt pakalpojumu sniegšanu klientiem, kuri atkārtoti pārkāpj studijas noteikumus vai rada draudus citu klientu vai personāla drošībai.

Studija nav atbildīga par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus studijas saprātīgas kontroles (piemēram, dabas katastrofas, valdības rīkojumi).

Studija patur tiesības labot acīmredzamas kļūdas cenās vai nodarbību aprakstos. Ja kļūda tiek atklāta pēc rezervācijas veikšanas, mēs piedāvāsim klientam iespēju apstiprināt rezervāciju par pareizo cenu vai atcelt to ar pilnu atmaksu.

6. Klienta tiesības attiecībā uz pakalpojumu kvalitāti

FlowMotion SIA ir atbildīgs par sniegtā pakalpojuma (pilates nodarbību) kvalitāti un atbilstību aprakstītajam. Ja klients uzskata, ka saņemtais pakalpojums neatbilst solītajam vai ir zemākas kvalitātes nekā paredzēts, viņam ir tiesības iesniegt sūdzību.

Klientam ir jāinformē FlowMotion SIA par pakalpojuma neatbilstību vai kvalitātes problēmām pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 2 mēnešu laikā pēc nodarbības apmeklējuma. Sūdzību var iesniegt, sazinoties ar mums pa e-pastu info@flowmotion.lv vai klātienē studijā - Krišjāņa Valdemāra ielā 27/29, LV1010, Rīga, Latvija.

FlowMotion SIA nav atbildīgs par klienta veselības stāvokļa izmaiņām vai traumām, kas radušās, ja klients nav ievērojis trenera norādījumus vai ir noklusējis informāciju par savu veselības stāvokli.

Ja tiek konstatēts, ka sniegtais pakalpojums neatbilst solītajam vai ir zemākas kvalitātes, FlowMotion SIA piedāvās vienu no sekojošiem risinājumiem:
1. Bezmaksas papildu nodarbību;
2. Atbilstošu atlaidi nākamajam pirkumam;
3. Daļēju vai pilnu atmaksu par konkrēto nodarbību.

Risinājums tiks izvēlēts, ņemot vērā situācijas specifiku un konsultējoties ar klientu.

FlowMotion SIA apņemas sniegt rakstisku atbildi uz klienta sūdzību 15 dienu laikā no tās saņemšanas brīža.

Mēs cenšamies nodrošināt augstākās kvalitātes pakalpojumus un esam atvērti konstruktīvai atgriezeniskajai saitei, lai nepārtraukti uzlabotu mūsu sniegto pakalpojumu kvalitāti.

7. Klienta personas datu apstrāde

FlowMotion SIA apstrādā tikai tos personas datus, kurus klients ir ievadījis, reģistrējoties nodarbībām vai izveidojot kontu mūsu sistēmā. Šie dati var ietvert vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi, tālruņa numuru un, ja nepieciešams, informāciju par veselības stāvokli, kas ir būtiska drošai dalībai pilates nodarbībās.

Mēs neizmantojam un nenododam klienta personas datus trešajām pusēm, izņemot gadījumus, kad tas ir nepieciešams pakalpojuma sniegšanai (piemēram, maksājumu apstrādei) vai kad to pieprasa likums.

Ja klients ir piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar klientu, nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem, jaunākajiem piedāvājumiem un veselīga dzīvesveida padomiem. Šim nolūkam mēs izmantojam klienta norādīto e-pasta adresi.

Klientam ir tiesības jebkurā brīdī atteikties no mārketinga paziņojumu saņemšanas, informējot mūs par to, rakstot uz info@flowmotion.lv vai izmantojot "atrakstīšanās" saiti, kas pievienota katram mārketinga e-pastam.

Mēs ievērojam stingrus datu aizsardzības standartus un apstrādājam klientu personas datus saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu (GDPR) un citiem piemērojamiem datu aizsardzības likumiem.

Plašāku informāciju par to, kā mēs apstrādājam jūsu personas datus, varat atrast mūsu Privātuma politikā, kas pieejama mūsu mājaslapā.

8. Strīdu izšķiršanas kārtība

Visos jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, FlowMotion SIA un klients apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

Jebkurus strīdus vai nesaskaņas starp FlowMotion SIA un klientu mēs cenšamies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes ceļā. Mēs aicinām klientus vispirms sazināties ar mums, izmantojot e-pastu info@flowmotion.lv vai tālruni +371 25603701, lai apspriestu radušos situāciju un meklētu abpusēji pieņemamu risinājumu.

Ja strīdu neizdodas atrisināt sarunu vai sarakstes ceļā, abas puses piekrīt strīdu risināt Latvijas Republikas tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.

Klientam (patērētājam) ir tiesības vērsties arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā. Informāciju par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un platformām var atrast Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā: www.ptac.gov.lv.

Ja klients ir citas Eiropas Savienības dalībvalsts iedzīvotājs, viņam ir tiesības izmantot arī Eiropas Savienības tiešsaistes strīdu izšķiršanas (ODR) platformu, kas pieejama šeit: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

FlowMotion SIA apņemas godprātīgi un konstruktīvi piedalīties jebkurā strīdu risināšanas procesā, cenšoties panākt taisnīgu un abpusēji pieņemamu risinājumu.

bottom of page